NABÓR NA WOLNE STANOWIKO PRACY
Określenie stanowiska pracy:
Specjalista do spraw programów 1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy.
Wymagania niezbędne:
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe,
- jest obywatelem polskim albo obywatelem państw Unii Europejskiej i innych państw, jeżeli na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- posiada stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku,
- posiada co najmniej roczny staż pracy w zakresie przygotowania, realizacji i oceny programów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego lub środków Funduszu Pracy,
- Posiada umiejętność biegłej obsługi komputera,
- Posiada znajomość przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
Wymagania dodatkowe:
- Staż pracy w Publicznych Służbach Zatrudnienia,
- Znajomość programów: Syriusz Std, SL 2014, SOWA, GWA2014EFS,
- Znajomość zasad pozyskiwania środków krajowych i zagranicznych dla powiatowych urzędów pracy,
- Umiejętność prowadzenia rozmów indywidualnych z klientami,
- Umiejętność interpretowania przepisów prawnych,
- Umiejętność redagowania pism urzędowych,
- Pełna znajomość przepisów prawnych w zakresie zadań stanowiska pracy,
- Doświadczenie w koordynowaniu i nadzorowaniu realizacji projektów,
- Doświadczenie w sporządzaniu wniosków aplikacyjnych oraz wniosków o płatność ze środków Unii Europejskiej,
- Zdolność analitycznego myślenia i wnioskowania,
- Kreatywność, samodzielność, systematyczność, dokładność i staranność.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Planowanie, przygotowywanie, sporządzanie wniosków i realizacja programów rynku pracy finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych,
- Merytoryczna obsługa programów rynku pracy finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych,
- Działania informacyjno-promocyjne w zakresie realizowanych programów i projektów;
- Bieżący monitoring realizacji projektów,
- Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektów,
- Sporządzanie wniosków aplikacyjnych ze środków Unii Europejskiej,
- Sporządzanie wniosków o płatność w ramach realizowanych projektów,
- Przestrzeganie przyznanego limitu środków finansowych,
- Obsługa systemów teleinformatycznych związanych z realizacja projektów i programów;
- Wprowadzanie danych do systemu, monitoring i kontrola prawidłowej realizacji programów i projektów,
- Wnioskowanie ewentualnych zmian w trakcie realizacji programów i projektów,
- Współpraca międzystanowiskowa w urzędzie w zakresie realizowanych form aktywizacji osób bezrobotnych i poszukujących pracy,
- Realizowanie innych zdań zleconych przez Dyrektora PUP,
- Wykonywanie powierzonych zadań w sposób prawidłowy, terminowy i zgodny z przepisami.
Warunki pracy na stanowisku zgodne z:
- Regulaminem Pracy PUP w Sejnach,
- Regulaminem wynagradzania pracowników PUP w Sejnach,
- Pierwsza umowa na czas określony do 6 miesięcy.
W miesiącu styczniu 2022r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV),
- List motywacyjny,
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1),
- Kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie;
- Kserokopia dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (załącznik nr 2),
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik nr 3),
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalające na podjęcie pracy na wskazanym w naborze stanowisku (załącznik nr 4),
- Oświadczenie kandydata pod rygorem odpowiedzialności wynikającej z art. 233 Kodeksu Karnego, o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (załącznik nr 5),
Wszystkie kopie dokumentów należy potwierdzić własnoręcznym podpisem
za zgodność z oryginałem.CV, list motywacyjny i oświadczenia należy podpisać.
Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy składać osobiście lub listownie w zamkniętych kopertach w terminie do dnia 09.03.2022r. do godziny 14.00 (liczy się data wpływu do sekretariatu PUP w Sejnach) pod adresem:
Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach
Łąkowa 26
16-500 Sejny
w sekretariacie pok. nr 12
z dopiskiem na kopercie: „Konkurs na stanowisko Specjalista do spraw programów w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sejnach”.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach w dniu 09.03.2022r. o godzinie 14.30.
Informacje dodatkowe:
Komisja konkursowa po dokonaniu wstępnej selekcji złożonych ofert ustali listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, określone w ogłoszeniu o naborze.
- Osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione o terminie rozmowy wstępnej telefonicznie, informacja będzie również umieszczona na stronie internetowej Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach https://pupsejny.sisco.info/.
- Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydat winien posiadać dowód osobisty oraz oryginały wyżej wymienionych dokumentów.
- Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie ogłoszona na stronie internetowej https://pupsejny.sisco.info/ oraz na tablicy ogłoszeń PUP w Sejnach.
- Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sejnach oryginał ważnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego, zawierającego informację o niekaralności kandydata.
- Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Jeśli dokumenty aplikacyjne zostaną wysłane pocztą, wówczas terminem wiążącym będzie data wpływu do Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach, a nie data nadania. Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zostaną zatrudnione będzie można odebrać w ciągu 2 tygodni od ogłoszenia wyników naboru w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach (pokój nr 12). Dokumenty nieodebrane w w/w terminie oraz odrzucone będą komisyjnie zniszczone.
- Wszelkie informacje dodatkowe udzielane będą pod numerem telefonu: (87) 51-63-987.
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |