Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Specjalista do spraw rozwoju zawodowego - stażysta w dziale Centrum Aktywizacji Zawodowej
I. Nazwa i adres jednostki:
Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach; ul.Łąkowa 26; 16-500 Sejny
II. Określenie stanowiska pracy:
- Specjalista do spraw rozwoju zawodowego- stażysta
- Centrum Aktywizacji Zawodowej
- 1 etat w pełnym wymiarze czasu pracy
III. Wymagania niezbędne:
Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
- jest obywatelem polskim albo obywatelem państw Unii Europejskiej i innych państw, jeżeli na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- posiada wykształcenie: wyższe; preferowane kierunki: administracja, pedagogika, socjologia, prawo.
IV. Wymagania dodatkowe:
- znajomość aktów prawnych
- ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy -Kodeks Pracy,
- ustawy -Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy- Prawo zamówień publicznych,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
- dobra znajomość obsługi programów standardowych aplikacji Windows,
- znajomość programu Syriusz Std, Edok, SOW, GWA2014EFS,
- komunikatywność, systematyczność, odporność na stres.
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Planowanie rozwoju zasobów ludzkich.
- Organizacja szkoleń indywidualnych i grupowych dla bezrobotnych i poszukujących pracy.
- Realizacja zadań związanych z Krajowym Funduszem Szkoleniowym .
- Upowszechnianie informacji o usługach szkoleniowych.
- Diagnozowanie potrzeb szkoleniowych.
- Przygotowywanie dokumentacji w zakresie zlecania lub powierzania przeprowadzenia szkoleń instytucjom szkoleniowym.
- Prowadzenie spraw związanych z finansowaniem kosztów egzaminu umożliwiającego uzyskanie świadectw, dyplomów, zaświadczeń, określonych uprawnień zawodowych lub tytułów zawodowych, kosztów uzyskania licencji niezbędnych do wykonywania danego zawodu, kosztów studiów podyplomowych lub z udzielaniem pożyczki szkoleniowej.
- Monitoring przebiegu organizowanych szkoleń.
- Sporządzanie analiz skuteczności i efektywności usług szkoleniowych.
- Sporządzanie rocznego planu szkoleń pracowników PUP.
- Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych.
- Sporządzanie rocznego sprawozdania zamówień publicznych.
- Dokumentowanie i gromadzenie danych dot. działań związanych z pracą na stanowisku w formie papierowej oraz w systemie elektronicznym funkcjonującym w Urzędzie.
- Obsługa klienta oraz współpraca z jednostkami szkoleniowymi i pracodawcami.
- Prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem wniosków pracodawców dotyczących finansowania działań na rzecz kształcenia ustawicznego w ramach KFS.
- Sporządzanie umów oraz pozostałej dokumentacji związanej z obsługą KFS.
- Monitorowanie przebiegu realizacji wsparcia z KFS poprzez analizę dokumentacji,
sporządzanie wymaganej sprawozdawczości dotyczącej realizacji KFS.
VI Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- Miejsce pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach, ul. Łąkowa 26, 16-500 Sejny
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.
- Przewidywany termin zatrudnienia: maj 2025 r.
- Umowa o pracę: pierwsza umowa na czas określony do 6 miesięcy.
- Warunki wynagradzania – według rozporządzenia z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminem wynagradzania pracowników PUP w Sejnach.
VII. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6 %.
VIII. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny,
- Kwestionariusz osobowy (załącznik nr 1),
- Kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe,
- Kopie dokumentów poświadczających posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik nr 2),
- Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (załącznik nr 3),
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (załącznik nr 4),
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień przewidzianych w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Wszystkie kopie dokumentów należy potwierdzić własnoręcznym podpisem za zgodność z oryginałem.
CV, list motywacyjny i oświadczenia należy podpisać.
IX. Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy składać osobiście lub listownie w zamkniętych kopertach w terminie do dnia 18.04.2025 r. do godziny 15.30 (liczy się data wpływu do sekretariatu PUP w Sejnach) pod adresem:
Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach; ul. Łąkowa 26; 16-500 Sejny; w sekretariacie pok. nr 12 z dopiskiem na kopercie: „Konkurs na stanowisko Specjalisty do spraw rozwoju zawodowego - stażysty w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sejnach”
X. Informacje dodatkowe:
- Komisja konkursowa po dokonaniu wstępnej selekcji złożonych ofert ustali listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, określone w ogłoszeniu o naborze.
- Osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione o terminie rozmowy wstępnej telefonicznie, informacja będzie również umieszczona na stronie internetowej Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach https://pupsejny.sisco.info/.
- Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydat powinien posiadać dowód osobisty oraz oryginały wyżej wymienionych dokumentów.
- Informacja o wyniku naboru zostanie niezwłocznie ogłoszona na stronie internetowej https://pupsejny.sisco.info/ oraz na tablicy ogłoszeń PUP w Sejnach.
- Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sejnach oryginał ważnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego, zawierającego informację o niekaralności kandydata.
- Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zostaną zatrudnione będzie można odebrać w ciągu 3 miesięcy od ogłoszenia wyników naboru w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach (pokój nr 12). Dokumenty nieodebrane w w/w terminie oraz odrzucone będą komisyjnie zniszczone.
- Wszelkie informacje dodatkowe udzielane będą pod numerem telefonu:(87) 5163 970.
XI. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w procesie naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sejnach
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach, ul. Łąkowa 26, 16-500 Sejny, tel: 87 5163 970.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sejnach możliwy jest pod adresem email: iod@pup.sejny.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy.
- Podane dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) oraz art. 9 ust. 2 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze: art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy oraz Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej oraz art. 6 ust. 1 lit. a) i art. 9 ust. 2 lit. a) RODO – przetwarzanie na podstawie wyrażonej zgody osoby, której dane dotyczą.
- Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacji będą przechowywane przez okres miesiąca od zakończeniu procesu rekrutacji. Dane osób, które zostały wskazane, jako kolejni kandydaci do zatrudnienia będą przechowywane przez okres trzech miesięcy od zatrudnienia osoby wyłonionej w trakcie naboru. Po upływie okresu przechowywania nieodebrane przez kandydata akta komisyjnie zostaną zniszczone. W przypadku zatrudnienia, dane osobowe zebrane w procesie rekrutacji stanowić będą część dokumentacji pracowniczej.
- Dane nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze. Ponadto informacja o wyniku naboru jest upowszechniana przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w jednostce oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach przez okres co najmniej 3 miesięcy. Informacja ta zawiera m. in. imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
- Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
- Podanie danych osobowych w zakresie wskazanych w ogłoszeniu jest obligatoryjne, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Nie podanie danych obligatoryjnych skutkuje brakiem rozpatrzenia kandydatury.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje |
Ilość odwiedzin: |
22 |
Podmiot udostępniający: |
Biuletyn Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Sejnach |
Nazwa: |
Ogłoszenie dotyczące oferty pracy |
Osoba, która wytworzyła informację: |
Admin |
Osoba, która udostępnia informację: |
Admin |
Data wytworzenia informacji: |
08.04.2025 |
Data udostępnienia informacji: |
08.04.2025 12:46:23 |
Data ostatniej aktualizacji: |
08.04.2025 14:00:25 |
Rejestr zmian |